maandag 7 januari 2013

2013

De vakantie is weer voorbij en 2013 is officieel begonnen.
Hopelijk hebben jullie allemaal een fijne vakantie gehad, om weer vol energie te beginnen aan school of werk.
Ikzelf heb een heel erg fijne start van 2013 gehad. Met een midweekje weg met 11 vrienden startte ik dit jaar en ik heb onwijs genoten.

Nu is het weer tijd om heerlijk over beauty te bloggen en met make-up te spelen.
Even een huishoudelijke mededeling, ik ga langzaamaan mijn blog overzetten naar een Wordpress blog omdat ik al meerdere malen problemen heb gehad met blogger.
Voor nu blijf ik hier nog even, maar hoop dat jullie met me mee zullen verhuizen in de loop van het jaar.

En zoals Alyssa altijd zegt;
May your only pains in 2013 be champagnes!

Liefs,
Paulien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails