vrijdag 28 december 2012

Swatches; Catrice NEONaturals

Vrijdag liet ik jullie al de Naturals van de laatste Limited Editions van Catrice zien en vandaag staan de Neons te popelen om zichzelf aan jullie voor te stellen.

Laat ik beginnen met te zeggen dat neon kleuren heel moeilijk zijn om te fotograferen. Op de foto komen een paar kleuren wat zacht over, maar in real life knallen ze best wel van je nagels af! De kleur klopt op de foto's wel, alleen de intensiteit en felheid ervan is niet altijd even vergelijkbaar.


Little miss sunshine

We beginnen met Little miss sunshine. Een lekkere kanariegele kleur met een kleine shimmer. Dit is overigens het enige lakje waar een shimmer inzit. Dit is zo'n nagellak die ik in de zomer nog een keer moet bekijken als ik meer een kleurtje heb. Nu flatteert deze lak mijn handen niet heel erg, maar met een wat donkerdere huid kan het denk ik heel erg mooi zijn. Deze dekt in 3 laagjes.


For bright guys

Het eerste wat ik dacht toen ik For Bright Guys op mijn nagels zag, was een neonkleurig mandarijntje! De oranje kleur is te vergelijken met een mandarijn alleen dan een stuk feller. Het lijkt wel een jelly achtige finish, wat je vaker ziet bij neons. Helaas dekt hij daardoor wel wat minder.


Mr. Brightsight

Mr Brightsight lijkt op het eerste gezicht een liefelijk zalmkleurig lakje, maar als je hem op je nagels ziet zie je gelijk dat hier wel een stuk meer pit in zit.


Mrs. Brightsight

De vrouw van Mr. Brightsight, Mrs. Brightsight, heeft dezelfde oranjeroze toon over zich heen als haar man. Deze neigt wel veel meer naar roze en op je nagels bijna niet te onderscheiden van roze. Naast een ander felroze lakje zoals de volgende in de rij, zie je wel dat ze meer naar koraal neigt.

Bright, brighter, brightest

Bright, brighter, brightest doet zijn naam eer aan. Een knallende roze barbielak die zo zoet is als de hele Jamin bij elkaar. Als je van knallende roze kleuren houdt kun je deze niet aan je voorbij laten gaan.

On the bright side of life 

On the bright side of life is een stuk donkerder en minder neon dan de andere lakjes. Ondanks dat is het een mooie dieppaarse kleur.

Over het algemeen zijn alle lakjes heel erg leuk. Ik zou niet zeggen dat het echte musthaves zijn omdat ze zo bijzonder zijn, maar een leuke aanvulling is het zeker.
Alle lakjes kosten €2,69 per stuk en zijn tot half januari verkrijgbaar.

Welke lakjes hebben of willen jullie graag?



Thanks for watching,
Paulien


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails