dinsdag 11 december 2012

OOTD: Favorietjes


Soms heb je van die items in je kast die je altijd aantrekt, die echt je favoriet van het moment zijn. In deze OOTD-post zie je een paar van mijn favorieten van het moment! 


De laarzen zijn echt perfect voor de winter. Ze komen van Cafe moda maar heb ze al een tijdje dus waarschijnlijk worden ze daar niet meer verkocht. Doordat ze zo lang zijn, zijn ze heerlijk warm en heb ik toch m'n 12 cm extra lengte ;)
Mijn andere grote favoriet uit deze look is het jasje. Deze komt van de zara. Het jasje heeft een soort van tweedstofje van rood en blauw, waardoor deze een beetje paarsig oogt. Kleine details zijn de studs op de schouders. Ja dit jasje en ik zijn gewoon liefde. 
Verder draag ik mijn beste zwarte broek, ook van de zara, en een witte trui van Vero Moda die voor iedere gelegenheid kan. De meest handige witte trui die ik tot nu toe heb gehad. 

Dat waren mijn meest favoriete items uit mijn kast van dit moment samen in 1 outfit!
Thanks for watching, 
Paulien




1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails