maandag 10 december 2012

EOTD; Winterwonderland

In de winter wordt alles anders. De bomen worden kaal en wij verven massaal ons haar een tintje warmer, de kaarsen en kerstbomen komen tevoorschijn en we zitten graag lekker op de bank in plaats van met een wijntje op het terras. 
Samen met het feit dat de winter staat voor koele tinten kwam ik op het idee voor deze winterse look. 

De veranderingen in de winter hebben mij geinspireerd om m'n look wat anders te doen. Normaal ben ik heel erg van het 'wingen'. Ik heb 99% van de tijd een winged lijntje en ook mijn oogschaduw trek ik altijd een beetje 'kat-achtig' door richting mijn wenkbrauw. 


Tijd om het anders te doen! De oogschaduw heb ik wat ronder gehouden en de eyeliner heb ik laten stoppen bij mijn buitenste ooghoek. Mijn vriendje is in ieder geval al fan van deze manier van eyeliner. 
Wat vinden jullie?
Gebruikte producten;
  • Essence oogschaduwbasis I love stage
  • Urban decay oogschaduw Verve
  • Urban decay oogschaduw Pistol
  • NYX nude on nude palette, de 2 oogschaduws die hieronder zijn aangegeven met een vlindertje :)
  • Urban decay oogschaduw Blackout
  • Everyday Minerals concealer in Pearl beige, als highlighter
  • Catrice gelliner Black jack with Jack black
  • Urban decay 24/7 liner in Zero
  • Chinese nepwimpers
  • Rimmel scandaleyes mascara


Thanks for watching!
Paulien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails