donderdag 22 november 2012

Catrice; NEONaturals


Catrice komt in december weer met een lekkere nagellakcollectie. Persoonlijk ben ik erg fan van de nagelakjes en de Limited Editions van Catrice. Perfecte combi dus voor mij!
Dit keer hebben we aan de ene kant felle neon nagels en aan de andere kant rustige natuurlijke nagels.
Klinkt als een goede combinatie.

Om jullie alvast lekker te maken hier de nagellakjes die half december tot half januari in de winkel liggen.

Neons:

Little miss sunshine
For bright guys
Mr. Brightsight
Mrs. Brightsight
Bright, brighter, brightest
On the bright side of life

 Naturals:
Be naturally crazy
Nature is calling 
Makes me smile
Enjoy me 
Have a good day 
Be natural

Zelf ben ik het meest nieuwsgierig naar de naturals. Be natural en Be naturally crazy staan sowieso op mijn verlanglijstje! Bij de neons zit voor mijn gevoel nog niet iets bijzonders tussen. Dat kan natuurlijk nog altijd veranderen zodra ik ze vastheb en de koopdrang toeslaat ;).
Zijn jullie impressed?

Thanks for watching,
Paulien



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails