vrijdag 3 september 2010

Winnaar winactie!


Jaja we hebben een winnaar (denk de kermis echo er maar even bij).


Vanaf maandag hebben jullie mee kunnen doen met deze winactie om 2 catrice nagellakjes te winnen.
Boven verwachting hebben er redelijk wat meiden meegedaan. Ik had er echt 3 verwacht ofzo, maar dat werden er 12.




Dus ten eerste heel erg bedankt voor het meedoen. Ik waardeer het ontzettend als er zoveel mensen meedoen.




En dan waar jullie allemaal op zitten te wachten, de winnaar!
Ik heb met random.org een winnaar laten kiezen en hier kwam nummer 1 uit. Ja wie was nou nummer 1?
De eerste die heeft meegedaan aan mijn winactie was

Aitana Roser

Gefeliciteerd Aitiana, ik stuur je een DM met mijn mailadres. Dan kan je je adresgegevens naar mij mailen en komen de 2 lakjes zo snel mogelijk jouw kant op.


Blijf mijn blog volgen, want ik zal zeker vaker winacties houden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails