zaterdag 11 september 2010

NOTD H&M Blue my mind

Het zonnetje schijnt vandaag weer lekker, dus is het tijd voor een vrolijk kleurtje op de nagels.
Hou je van fel? Dan is dit lakje een perfecte eyecatcher voor jou.


Ik heb het over Blue my mind van de Hennes en Mauritz.
Blue my mind is een felblauw, creamy lakje. Hij heeft werkelijk waar geen andere ondertonen dan blauw.
Kijk eens de wikipedia van blauw na, dan zou ik zeggen dat hij tussen cyaan en blauw inzit, richting het blauw.

Omdat Blue my mind zo fel is, was het moeilijk deze te fotograferen.
Deze foto komt het best overeen met hoe de kleur in het echt is.




Blue my mind is te verkrijgen bij de H&M voor €3,95.
Vind je hem niet in de winkel? Dan verkopen ze hem ook in de webshop.

1 opmerking:

  1. Omg die nagellak moét ik gewoon hebben!
    Ik heb al een paar blauwe maar deze moet ik er echt bij (:
    En hij is ook lekker fel ...
    Dream come true :d
    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails