maandag 9 augustus 2010

Review: Max mascara en eyeliner


Laatst liep ik door de Action en stuitte ik op een mascara en eyeliner. Samen voor de kleine prijs van €1,59. 
Voor deze prijs kon ik ze uiteraard niet laten liggen. 
De verpakking vind ik er erg chique uitzien voor amper 2 euro. Beide zijn voorzien van een mooie zilveren verpakking met daarop het MAXeyes logo. 



De mascara is een zwarte waterproof mascara en bevat 7 mL. Het borsteltje is volgens mij het simpelste borsteltje wat je kan bedenken ;). Hij heeft gewone 'haartjes' en is niet erg groot. Ook is het geen dik borsteltje. 


Op naar hetgeen wat jullie allemaal willen weten. Wat doet deze mascara eigenlijk voor je wimpers?
Dit heb ik natuurlijk uitgetest en op foto gezet.

Oog zonder mascara

Oog met MAXmascara
Zoals je ziet heb ik niet de langste, mooiste, volste wimpers die prachtig gekruld zijn. Dus een goede mascara is voor mij van groot belang. Mijn grootste must is toch wel dat een mascara mijn wimpers krult en mooi verlengt.
Dan komen we aan bij de vraag 'Doet deze mascara dat?'. En daar kan ik heel kort op antwoorden ;)
Nee deze mascara doet dat bij mij niet. Het enige wat MAXmascara voor mijn wimpers doet is ze donker kleuren, niet eens pikzwart. Nou had ik natuurlijk ook geen wondermascara verwacht voor deze prijs. 

Als je al prachtige volle, lange, gekrulde wimpers hebt en je ze alleen iets donkerder wilt hebben kan deze mascara goed voor je werken. Voor mijn stompjes is deze mascara in ieder geval niet erg denderend.

Dan gaan we verder met de vloeibare eyeliner. Deze is ook zwart en bevat 6,5 mL. Het kwastje van deze liner is erg smal en heeft een hele smalle punt.


Ik moet zeggen dat ik niet teleurgesteld ben in deze eyeliner. Hij doet wat een liner moet doen. 
Je kan perfect een dunner of dikker lijntje rond je ogen zetten. Ik raad wel aan om nog even met een zwart potloodje tussen je wimpers te gaan wanneer je deze liner gebruikt. 

Oog met MAXeyeliner en MAXmascara

En dan op  naar de test of deze producten waterproof zijn. De mascara claimt waterproof te zijn. Op de vloeibare eyeliner staat dit er niet specifiek bij.

Dit zijn wat swatches op mijn hand van de mascara en liner.


Dan hier een foto nadat ik mijn hand +/-2 minuten onder de lauwe kraan heb gehouden.



Zo slecht nog niet he?! Op naar de foto waar ik lichtjes met 1 vinger over de swatch heb gewreven. Ik heb er echt bijna geen druk op gezet.


Dat is dan weer iets minder ;). De mascara is zo goed als verdwenen en de eyeliner is ook niet meer wat het geweest is. 
Na eroverheen te wrijven met iets meer druk was de swatch zo van mijn hand verdwenen. 
Een kleine miezerbui zullen deze mascara en eyeliner wel overleven, maar meer ook niet. 

Voor die €1,59 kun je bijna niet misgaan en ik zie dit ook zeker niet als een miskoop. De mascara doet vrij weinig voor m'n wimpers, maar de eyeliner is heel redelijk.

1 opmerking:

  1. ik heb deze vandaag gekregen voor sinterklaas.
    ik ben er niet zo heel erg blij hij doet niet zo heel veel met mijn wimpers en het wordt ook een kliederboel.
    maar het borsteltje is wel fijn als je het op je wimpers aanbrengt.
    als ik een cijfer van 1/5 mocht geven had ik een 2 gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails