dinsdag 3 augustus 2010

NOTD Pieces-Metropolitan Sky Blue


Weer een NOTD. Als ik dit lakje google zie ik dat er nog niemand over heeft geschreven en dat vind ik echt verbazingwekkend. Het is namelijk 1 van de mooiste lakjes die ik bezit op het moment (volgens mij begin ik fan te worden van pieces lakjes). 




MSB is een blauw lakje met heel veel blauwe microglittertjes. Echt onwijs mooi! Dit was precies de kleur blauw waarnaar ik op zoek was.
Het is namelijk niet in your face blauw, maar subtiel donkerblauw. Ik kan er echt naar blijven kijken, zo mooi dat ik dit kleurtje vind.







Als je op zoek bent naar een mooie donkerblauwe kleur kijk dan zeker even bij Pieces!
Pieces nagellakjes lakken fijn. Ik ben zeer tevreden over het kwastje en de droogtijd (errug snel). Alleen de dop is op het begin even wennen omdat het een vierkante dop is en dit houdt niet zo lekker vast.
Pieces lakjes kosten 2,95.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails