dinsdag 31 augustus 2010

Mac palette




Zoals jullie hier hebben kunnen zien, heb ik donderdag in Amsterdam mijn eerste MAC palette gekocht.
Het scheelt natuurlijk in geld als je refills koopt, maar ik kan ook ontzettend wegkwijlen bij foto's van prachtige op kleur gesorteerde paletten! 
Als je een MAC refill oogschaduw koopt, zit hier al een magneetje op de achterkant. Hierdoor klik je ze zo in dit gemagnetiseerde palette. Ga je je andere oogschaduws depotten, dan zal je een magneetje op de achterkant moeten plakken. Er passen 15 MAC oogschaduws in dit palette.


Als je zo'n palette koopt wil je deze uiteraard gelijk vullen. Daarom heb ik donderdag gelijk 3 refills meegenomen. Dit zijn geworden Shroom, Satin taupe en Steamy. Toevallig allemaal met de s ;-).




Dit is al mijn tweede shroom. Ik had hem eerder al in het Well plumed quad zitten, maar die is helemaal gone. Tot op het laatste beetje opgemaakt. 
Het is echt een prachtige highlight met een mooie subtiele glans. Ook vind ik deze kleur erg mooi om je ooglid een beetje op te lichten. Op van die dagen dat je alleen een beetje mascara draagt bijvoorbeeld.



Kijk de prachtige glans in zonlicht. 


Als tweede oogschaduw koos ik Satin taupe. Dit kleurtje had ik van tevoren al op m'n wishlist, omdat het eigenlijk gewoon een musthave van de MAC oogschaduws is. Als je aan menig mac liefhebber vraagt welke oogschaduws favoriet zijn, zit Satin taupe er vaak tussen. Reden zat voor mij om hem te kopen dus.



De kleur is precies zoals MAC deze oogschaduw heeft genoemd. Een prachtige taupe kleur, die neigt naar bruin, met een prachtige satijnen glans.



En dan last maar zeker niet least; Steamy.
Naast een highlight en satin taupe ging ik de winkel in met het idee; 'Ik wil ook nog een opvallender kleurtje'.
Wat vind ik dat toch altijd moeilijk kiezen als ik voor die oogschaduws sta. 'Heb ik zoiets al?' 'Draag ik zo'n kleurtje wel?'. Dat soort vragen schieten er door m'n hoofd als ik langzaam de rijen van links naar rechts afga.
Jullie hebben al wel een beetje kunnen merken dat ik de laatste tijd best wel fan ben van blauwe kleurtjes. Daarom viel deze zeegroene/blauwe kleur me gelijk op.  
Volgens de make-up artist moet deze ook heel mooi zijn over een donkere basis en dat ga ik zeker proberen in een mooie smokey eye.





Inmiddels heb ik mijn losse oogchaduws ook gedepot en in het palette gedaan. Heerlijk om te doen (vind ik althans) en het resultaat is zo ontzettend leuk. Mijn MAC palette ligt dus ook vol trots tussen mijn collectie!

Vergeet niet mijn look met steamy en satin taupe te checken! (hier kun je hem vinden)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails