donderdag 19 augustus 2010

Catrice - Clayton my hero

Laten we het spits afbijten met één van mijn favoriete lakjes uit deze lijn.
Hij doet wel een beetje zijn naam eer aan. Het is toch wel een beetje een held onder mijn nagellakjes, qua kleur dan ;-).




Clayton my hero is een licht grijs/bruinig lakje met hele fijne gouden shimmer. De grijs/bruine kleur is inderdaad een beetje kleiig zoals de naam al weergeeft.

See the shimmer <3?! Klik voor een vergroting

Zonder flits of zonlicht zie je gewoon een grijs/bruin lakje. Ik kan begrijpen dat sommige mensen dit misschien een beetje een 'vies' kleurtje vinden, maar ik vind hem echt geweldig.


Met flitser zie je heel subtiel de prachtige gouden shimmer.


Wat vinden jullie van dit lakje? Het is zeker een van mijn favoriet van de hele lijn.

Catrice nagellakjes zijn bij het kruidvat verkrijgbaar voor €2,49 per stuk.

1 opmerking:

  1. Ik vind het ook een van de mooiste lakjes uit de lijn, staat je goed! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails