dinsdag 31 augustus 2010

Back to school!


Gister brak dan toch die dag aan. Na +/- 2 maanden van niks doen en genieten van het vrij zijn, moest ik gisteren weer aan de bak.
Zoals sommige van jullie misschien wel weten zit ik op een dansacademie. Dit betekent dat ik nooit in de banken zit te leren, maar altijd in een studio sta te dansen. En gister was het dus weer zover. De eerste dag.

Op een eerste dag neem ik graag wat langer de tijd 's ochtends (eerste indruk is belangrijk toch?).
Wat ik ook doe op een eerste dag, is het een beetje neutraal houden.
Op naar mijn EOTD van gister:




Wat ik dit keer gebruikt heb?

  • Too faced shadow insurance
  • Mac e/s Satin taupe over hele ooglid en omhoog geblend naar crease
  • Mac e/s Dark edge in de crease
  • Make up store e/s in Vanilla als highlight
  • Mac fluidline in Blacktrack
  • Maybelline The falsies mascara
  • Hema wenkbrauwpotlood
  • Too faced wenkbrauwpoeder

Morgen zal ik jullie laten zien wat ik op mijn eerste schooldag aanhad. 

Wat doen jullie aan je make-up op een schooldag? Let me know bij de comments!





1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails