dinsdag 27 juli 2010

Neutral EOTD

Bij deze een lookje die ik had gemaakt voor een familiefeestje zaterdag. Hij is redelijk neutraal voor mijn doen alleen heb ik hem toch wat donkerder gemaakt omdat ik 's avonds ook nog een feestje had van een vriend. Zo hoefde ik tussendoor eigenlijk alleen de foundation+concealer wat bij te werken en kon ik gelijk door.
Op naar de foto's!



Wat ik heb gebruikt:


  • Too Faced Shadow Insurance.
  • MAC Ricepaper in binnenste ooghoek
  • MAC Tempting lichtjes over mijn ooglid.
  • Een grijsbruin en zwart uit 88 pallette in de crease.
  • MAC Next to nothing gemixt met Shroom als highlight.
  • Make Up Forever oogpotlood in No.2 als lijntje en op de waterlijn. 
  • Maybelline The falsies mascara. 
















1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails